برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در دانشگاه‌های زنجان
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در سطح دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد.

 برپایی نمایشگاه «حماسه 9 دی» در دانشگاه‌های زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار میبدما در زنجان با اشاره به برنامه‌های روز 9 دی اظهار داشت: به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه «حماسه 9 دی» اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: نمایشگاه حماسه 9 دی از روز شنبه هفتم دی ماه تا روز پنج شنبه دایر است.

این مسئول انتشار ویژه نامه 9 دی را یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده بسیج دانشجویی اعلام کرد و بیان داشت: این ویژه‌نامه در مناسبت‌های مختلف انتشار شده و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

بابایی حضور دانشجویان بسیجی به صورت یکپارچه در نماز جمعه هفته آینده را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج دانشجویی اعلام کرد و گفت: دانشجویان با حضور یکپارچه خود در میعادگاه‌های نماز جمعه وحدت و انسجام خود را به فتنه‌گران نشان می‌دهند.

وی در ادامه به اهمیت حماسه 9 دی ماه سال 88 اشاره کرد و افزود: نسل جوانی که حماسه 9 دی را پدید آوردند نه تنها از پدران خود عقب‌تر نیستند بلکه حتی یک گام جلوتر نیز هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تفاوت نسل جوان با پدران و نیاکان خود را در عقلانیت آنها دانست و اعلام کرد: با توجه به اقدامات نسل جوان امروز شاید عقلانیت آنها به مراتب بیشتر از نسل‌های گذشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: امروز آمادگی جوان نسل سوم انقلاب و شجاعت و غیرت آنها برای دفاع از هویت دینی و انقلابی خود، از جوان نسل اول انقلاب که در دفاع مقدس حضور داشت کمتر نیست.

بابایی خاطر نشان کرد: امواج وسیع گفتمان انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و شکست مکرر اسطوره رژیم صهیونیستی در کمتر از چند سال توسط جوانان حزب‌الله و حماس، امواج توفنده بیداری اسلامی، پیشرفت‌های بی‌نظیر علمی جوانان در کشورمان در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری، استیصال دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه امریکا در منطقه تحت تاثیر موج سوم انقلاب اسلامی و…همه بیانگر افزایش عمق و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتی بزنند چنین اجازه‌ای هرگز به آنها داده نمی‌شود، تصریح کرد: جوانان امروز مستحکم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ایستاد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: فتنه‌گران و در راس آنها سران فتنه باید بدانند که با استفاده از فضای به وجود آمده پس از انتخابات اخیر نخواهند توانست بدون اظهار پشیمانی، ندامت و عذرخواهی از پیشگاه ملت در وارد ساختن ضرر و زیان‌های مادی و معنوی بی‌شمار در فتنه 88 در حق مردم و کشور اسلامی آرام به کانون‌های قدرت و ثروت نزدیک شوند چرا که امت همیشه در صحنه و جوانان بصیر و آگاه اجازه چنین کاری را به آنها نخواهند داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در پنج شنبه 5 دی 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها